Recomandarile Zapatos privind returnarea produselor:
Daca te-ai decis sa returnezi produsul achizitionat, te rugam sa tii cont de urmatoarele aspecte:
- Pentru a putea beneficia de drepturile de returnare, iti recomandam sa returnezi produsul in starea in care l-ai primit: in ambalajul original (cutie sau punga), cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, fara a interveni in niciun fel asupra acestuia, si sa ambalezi coletul corespunzator (in hartie sau nylon), inainte de a fi predat curierului.
- De asemenea, pentru a evita refuzul cererii de returnare, este recomandat sa eviti returnarea produselor deja folosite sau deterioritate, deoarece, in acest caz nu sunt indeplinite conditiile de returnare, iar acest lucru va atrage dupa sine plata taxelor de curier dus-intors.
Verificarea produselor returnate:
Toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii nostri, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere pentru a exista o transparenta maxima in analiza cererii tale de returnare.
Costurile de returnare:
Optiunea privind modalitatea de returnare a coletului iti apartine in totalitate la fel si alegerea curierului (nu sunt acceptate retururile prin Posta Romana) prin care vei trimite coletul. Costul expeditiei produselor retururnate este suportat in totalitate de catre client si nu de catre zapatos.
Daca doriti sa returnati coletul prin serviciile noastre de curierat, va comunicam procedura:
1. Apelati firma Urgent Cargus 021.9330 (ridicare din Bucuresti) / 021 9282 (ridicare din provincie) pentru a solicita ridicarea coletului.
2. Ambalati produsul intr-o punga distincta in asa fel incat awb-ul de la curier sa nu deterioreze cutia produsului
3. Completati formularul de retur de pe aceasta pagina
4. Cand ajunge curierul la dvs. va rugam sa oferiti aceste detalii pentru livrare:
Boutique MALL SRL
CTPARK Nord, Soseaua de Centura 5, Stefanesti, București Ilfov
021 555 9090
5. Important sa mentionati: Plata expeditiei la destinatar!
Taxa de retur perceputa este de 15 lei si se va scadea din valoarea sumei de returnat.
Daca nu doriti retur prin firma noastra de curierat, va rugam sa trimiteti Dvs. coletul prin orice alta firma de curierat.”
Important: Zapatos nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs.
Returnarea contravalorii produsului:
Returnarea contravalorii pretului de achizitie a produsului se va face de catre Zapatos, conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 şi 3, in termen de 14 zile prin una dintre urmatoarele optiuni:
- virament bancar: din contul Boutique Mall in contul tau;
- refund pe cardul prin care a fost efectuata plata (doar pentru comenzile platite cu cardul);
Motive pentru care Zapatos refuza returul produselor:
- deteriorarea fizica a ambalajului original (cutie sau punga) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorata neambalarii corespunzatoare (in hartie sau nylon) realizate de catre client sau curier (in cazul in care acesta din urma este nevoit sa sigileze continutul coletului, daca expeditorul nu o face);
- deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si a deteriorarii prealabile a ambalajului original;
- utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii.
- cerere de retur trimisa dupa 14 zile de la primirea coletului
Important!
zappatos.ro isi asuma dreptul de a refuza rambursarea coletelor care vin ambalate necorespunzator.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (exceptand situatia in care clientul a semnalat prezenta unui defect catre reprezentantii zappatos.ro). Toate coletele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite, in ambalajul original, nedeteriorat, fara scoci lipit pe acesta.